СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ НА ЛІТО
7 КЛАС
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Завдання
1.Опрацювати біографію Всеволода Нестайка за підручником.
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Ih-YZA7GEiI Всеволод Нестайко
https://www.youtube.com/watch?v=G_98SpfUKFw Всеволод Нестайко
Переглянути буктрейлер до твору "Тореадори з Васюківки" за посиланням
Прочитати повість "Тореадори з Васюківки" за підручником.
Виконати завдання з рубрики "Ти - творча особистість" стор. 177 (написати лист Яві та Павлуші). Фотокопію виконаного завдання надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
2. Опрацювати біографію Ярослава Стельмаха за підручником.
Переглянути відео за посиланням
Переглянути буктрейлер до твору "Митькозавр з Юрківки" за посиланням
Прочитати повість "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" за підручником.
Написати твір-мініатюру за темою "Дитинство - чарівний світ пригод і романтики" (за твором Я. Стельмаха).Фотокопію виконаного завдання надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ
"Тореадори з Васюківки" https://learningapps.org/2025794
"Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" https://learningapps.org/2220392
10.Тема твору «Тореадори з Васюківки»:
3. Опрацювати біографію Лесі Ворониної за підручником (ст. 194-195) та статтю "Сюжет" (ст.195-196)
4. Переглянути презентацію за посиланням
УВАГА!!!
НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ
1. Виконати тести. Фотокопію виконаної роботи або варіантів відповідей надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
Тестові завдання В.Нестайко «Тореадори з Васюківки»
1. Головні герої твору:
А) Ява та Павлуша,
Б) Ява та Жора,
В) Павлуша та Петька,
Г) Антончик і Степан
2. Скільки станцій метро мало бути збудовано?
А) 5,
Б) 2,
В) 3
3. За жанром твір В.Нестайка «Тореадори з Васюківки …
А) авторське оповідання;
Б) фантастична казка;
В) пригодницька повість
4.Яву (персонажа з повісті Всеволода Нестайка “Тореадори з Васюківки”) прозвали “Кукурудзою ”, бо
4.Яву (персонажа з повісті Всеволода Нестайка “Тореадори з Васюківки”) прозвали “Кукурудзою ”, бо
А) він любив саджати кукурудзу
Б) заблукав у кукурудзі
В) так прозивали його батька
Г) любив їсти варені качани кукурудзи
4. Як зреагували хлопці на такий жарт Василя Троша?
А) відмутузили його;
Б)пожалілися батькам та бабусі;
В)подякували йому за такий гарний відпочинок
5. Для кого проїзд у метро мав бути дорожчим?
А) для Яришки,
Б) для родичів,
В) для вчительки математики
6. Хто зруйнував збудоване хлопцями метро?
А) корова Контрибуція,
Б) учителька математики,
В) льоха Манюня
7. Про що йде мова: «Це такі гробниці в Єгипті. В них фараонів ховали. Багато століть тому…»
А) про урок історії,
Б) про казку, яку розповідає мати,
В) про пригоду на баштані
8. Для чого Ява вигадує різні штуки-викаблуки?
А) щоб повеселити людей,
Б) щоб отримати гроші,
В) щоб зажити слави
9. «А от тарілку сиру, щедро политого сметаною, і партика хліба, принесена на моє прохання, пішли туго…»- кому належать дані слова та до кого?
А) Павлуші до Яви,
Б) Яві до Павлуші,
В) Яві до Яришки
А) зображення дослідницької діяльності хлопців, якою вони захоплювалися, щоб дізнатися про історію виникнення чудовиська
Б) зображення різноманітних пригод хлопців, які потрапляли у цікаві та захоплюючі ситуації і намагалися довести власну самостійність у їх вирішенні
В) людина, яка здолала свій страх, може перемогти наймогутніших ворогів. Навіть Синьоморд — хоча спочатку нашому героєві треба змінитися самому: пройти небезпечні випробування, навчитися миттєво приймати рішення, від яких залежить доля людства
11.Сюжет твору - це ...
А) система подій у літературному творі,через які письменник розкриває характери персонажів і весь зміст твору
Б) побудова твору, доцільне поєднання всіх його компонентів
В) найцікавіша частина твору
12.Що називається пригодницьким твором:
а) середній за обсягом прозовий твір, у якому йдеться про певні важливі події життя;
б) епічний твір, у якому описуються незвичайні або небезпечні події;
в) епічний твір, в якому сюжет розвивається швидко, інтригуюче, діють сильні, яскраві герої;
г) епічний твір, у якому описуються незвичайні або небезпечні події, сюжет розвивається швидко, інтригуюче, діють сильні, яскраві герої.
а) середній за обсягом прозовий твір, у якому йдеться про певні важливі події життя;
б) епічний твір, у якому описуються незвичайні або небезпечні події;
в) епічний твір, в якому сюжет розвивається швидко, інтригуюче, діють сильні, яскраві герої;
г) епічний твір, у якому описуються незвичайні або небезпечні події, сюжет розвивається швидко, інтригуюче, діють сильні, яскраві герої.
2. Виконати тести. Фотокопію виконаної роботи або варіантів відповідей надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера»
1. Митько жив у
А Києві
Б Харкові
В Юрківці
2. Головний герой твору
А Дмитро Омельчук
Б Василь Трош
В Ярослав Стельмах
3. До якого класу перейшли друзі?
А до 5-Б
Б до 6-Б
В до 6-А
4. Бабуся Митька жила в
А Києві
Б Юрківці
В Васюківці
5. На літо ботанічка задала зібрати колекцію
А метеликів
Б комах
В монет
6. Розповідь у творі ведеться від імені
А Митька
Б Сергія
В Василя
|
7. Фразеологізм кирпу гнути має значення
А зазнаватися
Б бути сильним
В сумувати
8. Шкірити зуби означає
А плакати
Б сміятися
В кричати
9. Девід Левінгстон досліджував
А Африку
Б Юрківку
В лісове озеро
10. Таємниче озеро Лох-Несс знаходиться в
А Шотландії
Б Юрківці
Г Африці
11. Найкращий друг Митька –
А Дмитро Омельчук
Б Василь Трош
В Сергій Стеценко
12. Ірина Семенівна викладала
А фізику
Б біологію
В математику
|
3. Опрацювати біографію Лесі Ворониної за підручником (ст. 194-195) та статтю "Сюжет" (ст.195-196)
4. Переглянути презентацію за посиланням
https://ppt-online.org/129629 Леся Воронина презентація
5. Читати твір "Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9" І, ІІ, Х та ХІ розділи (ст. 196-199), усно відповідати на питання ст.199-200
УВАГА!!!
НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ
Термін виконання 27.04 - 08.05
Термін виконання 27.04 - 08.05
1. Дочитати твір "Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9" до кінця.
Перевір себе
Пройти онлайн-тестування за твором "Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9" за посиланням
Виконати тести. Фотокопію виконаної роботи або варіантів відповідей надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
Тест
1.
«Був невеличкий і худий,
волосся в нього стирчало на всі боки, як колючки в кактуса», – так авторка
описує ...
А) механічного інструктора
Б) Клима
В) Сашка Смика
Г) потворне банькате створіння
2.
Прізвисько Клима:
А) Бетховен
№2
Б)
Поганський Паганіні
В) Джура
Г)
Скрипаль-невдаха
3.
Улюблене заняття
головного героя:
А) гра на скрипці
Б) живий футбол
В) плавання
Г) різьба
по дереву
4.
Дивовижні створіння у басейні були схожі на ...
А) жуків
Б) хробаків
В) пацюків
Г) жаб
5.
Колір монстрів:
А) червоний
Б) коричневий
В) блакитний
Г) зелений
6.
Досконале мистецтво
космічних монстрів:
А) робити з
людей монстрів
Б) гіпнозувати
В) перетворюватися на людей
Г) передавати думки на відстані
7.
Улюблена страва потворних
банькатих створінь:
А) муха під
шубою
Б) жуки-рогачі, обмащені салом
В) консервовані метелики під майонезом
Г) морозиво
із лелечків хробаків
8.
Колір автомобіля:
А) білий
Б) жовтий
В) чорний
Г)
блакитний
9.
Марка автомобіля:
А) «Запорожець»
Б) «Бобик»
В) «Москвич»
Г) «Жигулі»
10. Ім’я бабусі Клима:
А) Серафима
Б) Світлана
В) Солоха
Г) Соломія
11. Пісня, яку найчастіше співаала бабуся:
А) «Несе
Галя воду»
Б)
«Розпрягайте, хлопці, коні»
В)
«Ой чий то кінь стоїть, що сива гривонька»
Г)
«Ой гия, гиля, гусоньки на став»
12. Те, що виявилося сильнішим за наймогутнішу зброю:
А) бабусині квіти
Б)
протиотрута Соломії
В)
антижаб
Г)
комахи-бройлери
2. Виконати контрольну роботу з теми "Пригоди і романтика" на окремому аркуші.
Завдання з підручника ст. 212-213 усі три блоки письмово.
Завдання з підручника ст. 212-213 усі три блоки письмово.
Фотокопію виконаної роботи або варіантів відповідей надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
Немає коментарів:
Дописати коментар