Інтерактивні вправи
Види речень за метою висловлювання https://learningapps.org/1660395
1. Виконати контрольний тест. Фотокопію виконаної роботи надіслати на електронну пошту belts1977@gmail.com , у темі листа вказавши своє прізвище, або на Viber
ВІДЕОУРОКИ
Другорядні члени речення https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4
Означення, обставини https://www.youtube.com/watch?
1. Виконати контрольний тест. Фотокопію виконаної роботи надіслати на електронну пошту belts1977@gmail.com , у темі листа вказавши своє прізвище, або на Viber
Контрольна
робота з теми “Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени
речення” (тести)
1. Які є види речень за метою висловлювання?
а) окличні;
б) розповідні;
в) неокличні.
а) окличні;
б) розповідні;
в) неокличні.
2.
Який серед перелічених членів речення є
головним?
а) означення;
б) додаток;
в) присудок.
а) означення;
б) додаток;
в) присудок.
3.
На які питання відповідає обставина?
а) хто? що?;
б) де? коли?;
в) який? чий?
а) хто? що?;
б) де? коли?;
в) який? чий?
4.
У якому реченні виділене слово є означенням?
а) Сонце вже ховалось за гори.
б) Узгір’я хмариною спускалось в море.
в) Повіяв ранковий вітер.
а) Сонце вже ховалось за гори.
б) Узгір’я хмариною спускалось в море.
в) Повіяв ранковий вітер.
5.5. Визначити, в якому ряді всі
сполучення слів належать до словосполучень:
а) сторони горизонту; ботанічний сад;
відгадати загадку.
б) веселе свято; на півдні; лунає
музика.
в) ріка й море; цінні рослини; ніжно
пахнути.
6. Яке речення є спонукальним?
а) Нарешті прийшло літо!
б) Не бійтесь заглядати у словник.
в) Синичко-сестричко, де твоє гніздечко?
а) Нарешті прийшло літо!
б) Не бійтесь заглядати у словник.
в) Синичко-сестричко, де твоє гніздечко?
7. У якому реченні виділене слово є додатком?
а) Шумить, не стихає бурхливе море.
б) Мерехтить роса навколо на зеленій мураві.
в) Вітер пісню співає стоголосо.
а) Шумить, не стихає бурхливе море.
б) Мерехтить роса навколо на зеленій мураві.
в) Вітер пісню співає стоголосо.
8. У якому словосполученні правильно виділене залежне слово?
а) Затихло кругом;
б) теплий вітер;
в) стоїть над водою.
а) Затихло кругом;
б) теплий вітер;
в) стоїть над водою.
9.
Визначити словосполучення, в якому допущено граматичну помилку:
а) дійти до берега;
б) відвідати музей;
в) грати в музичні інструменти.
10. 10. Знайдіть речення, до складу якого
входить фразеологічне словосполучення.
а) Мого товариша постійно переслідували невдачі, і він опустив
руки.
б) У своїх спогадах ми згадували щире ставлення класного керівника до нас.
в) Цю логічну задачу ми розв’язали дуже швидко.
11. Знайти речення, що складається з одного головного члена.
а) Людина завжди поважала землю, оберігала і плекала людське
життя.
б) Земля не любить лінивих і байдужих.
в) Працю на землі завжди вважали святим обов’язком людини.
12. Двоскладними називаються речення:
а) у яких наявні обидва головні члени – підмет і
присудок;
б) з одним головним членом;
в) у яких є другорядні члени речення.
2. Опрацювати за підручником тему "Речення з однорідними членами" (пар. 54)
Переглянути відеоурок за посиланням
Виконати вправи за підручником 429, 433. Фотокопію виконаних вправ надіслати на електронну пошту belts1977@gmail.com , у темі листа вказавши своє прізвище, або на Viber
3. Розвиток мовлення. Написати твір-роздум у художньому стилі на одну із запропонованих тем:
1.Чому необхідно знати історію свого народу?
2.Чому потрібно знати звичаї свого народу?
3.Чого не можна купити за гроші?
4.Чому потрібно берегти природу?
Фотокопію виконаної роботи надіслати на електронну пошту belts1977@gmail.com , у темі листа вказавши своє прізвище, або на Viber
Інтерактивні вправи
https://naurok.com.ua/test/odnoridni-chleni-rechennya-5-klas-39971.html
1. Написати аудіодиктант
2. Підкреслити головні й другорядні члени речення в останньому реченні тексту.
3.Виписати з тексту усі речення, у яких є однорідні члени .
Підсумкова контрольна робота
2. Підкреслити головні й другорядні члени речення в останньому реченні тексту.
3.Виписати з тексту усі речення, у яких є однорідні члени .
Немає коментарів:
Дописати коментар