Індивідуальне навчання

Інтерактивні вправи

Вправа "Знайди зайве"learningapps.org/1743174


Види речень за метою висловлювання https://learningapps.org/1660395


ВІДЕОУРОКИ

Другорядні члени речення https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4


Означення, обставини https://www.youtube.com/watch?
v=dK5cOvl2hyU


НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ

1. Виконати контрольний тест. Фотокопію виконаної роботи надіслати на електронну пошту belts1977@gmail.com , у темі листа вказавши своє прізвище, або на Viber



Контрольна робота з теми “Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення” (тести)

1.   Які є види речень за метою висловлювання?
а) окличні;
б) розповідні;
в) неокличні.

2.    Який серед перелічених членів речення є головним?
а) означення;
б) додаток;
в) присудок.

3.    На які питання відповідає обставина?
а) хто? що?;
б) де? коли?;
в) який? чий?

4.    У якому реченні виділене слово є означенням?
а) Сонце вже ховалось за гори.
б) Узгір’я хмариною спускалось в море.
в) Повіяв ранковий вітер.

5.5.  Визначити, в якому ряді всі сполучення слів належать до словосполучень:
а) сторони горизонту; ботанічний сад; відгадати загадку.
б) веселе свято; на півдні; лунає музика.
в) ріка й море; цінні рослини; ніжно пахнути.

6.   Яке речення є спонукальним?
а) Нарешті прийшло літо!
б) Не бійтесь заглядати у словник.
в) Синичко-сестричко, де твоє гніздечко?


7.   У якому реченні виділене слово є додатком?
а) Шумить, не стихає бурхливе море.
б) Мерехтить роса навколо на зеленій мураві.
в) Вітер пісню співає стоголосо.

8.   У якому словосполученні правильно виділене залежне слово?
а) Затихло кругом;
б) теплий вітер;
в) стоїть над водою.

9.    Визначити словосполучення, в якому допущено граматичну помилку:
а) дійти до берега;
б) відвідати музей;
в) грати в музичні інструменти.

10.  10. Знайдіть речення, до складу якого входить фразеологічне словосполучення.
а) Мого товариша постійно переслідували невдачі, і він опустив руки.
б) У своїх спогадах ми згадували щире ставлення класного керівника до нас.
в) Цю логічну задачу ми розв’язали дуже швидко.

11. Знайти речення, що складається з одного головного члена.
а) Людина завжди поважала землю, оберігала і плекала людське життя.
б) Земля не любить лінивих і байдужих.
в) Працю на землі завжди вважали святим обов’язком людини.

12. Двоскладними називаються речення:
а)  у яких наявні обидва головні члени – підмет і присудок;
б)  з одним головним членом;
в)  у яких є другорядні члени речення.

2. Опрацювати за підручником тему "Речення з однорідними членами" (пар. 54)

Переглянути відеоурок за посиланням 



Виконати вправи за підручником 429, 433Фотокопію виконаних вправ надіслати на електронну пошту belts1977@gmail.com , у темі листа вказавши своє прізвище, або на Viber

3. Розвиток мовлення. Написати твір-роздум у художньому стилі на одну із запропонованих тем:

1.Чому необхідно знати історію свого народу?
2.Чому потрібно знати звичаї свого народу?
3.Чого не можна купити за гроші?
4.Чому потрібно берегти природу?

Фотокопію виконаної роботи надіслати на електронну пошту belts1977@gmail.com , у темі листа вказавши своє прізвище, або на Viber



Інтерактивні вправи
https://naurok.com.ua/test/odnoridni-chleni-rechennya-5-klas-39971.html


Підсумкова контрольна робота

1. Написати аудіодиктант

2. Підкреслити головні й другорядні члени речення в останньому реченні тексту.

3.Виписати з тексту усі речення, у яких є  однорідні члени .

Немає коментарів:

Дописати коментар