6-В мова
6-В
УКРАЇНСЬКА МОВА
Завдання
1. Опрацювати тему "Правопис складних прикметників" за підручником (пар.49).
Виконати вправи 411 та 416 за підручником. Фотокопії виконаних вправ надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
2.Опрацювати тему "Числівник як частина мови" за підручником (пар. 52).
Переглянути відеоурок за посиланням
Виконати вправу 434 за підручником. Фотокопію виконаної вправи надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
3. Опрацювати тему "Розряди числівників" за підручником (пар. 53).
Переглянути відеоурок за посиланням
Виконати вправу 449 за підручником. Фотокопію виконаної вправи надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
4. Опрацювати тему "Відмінювання кількісних числівників" за підручником (пар. 54-55).
Переглянути відеоурок за посиланням
Виконати вправи 459 та 469 за підручником. Фотокопії виконаних вправ надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
5. Опрацювати тему "Відмінювання порядкових числівників" за підручником (пар. 56).
Виконати вправу 475 за підручником. Фотокопію виконаної вправи надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
Опрацювати теоретичний матеріал з даної теми в розділі "Морфологія. Числівник" і пройти тести за посиланням
ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ
Написання складних прикметників https://learningapps.org/2175065
Розряди числівників https://learningapps.org/1404032
УВАГА!!!
НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ
1. Уважно розглянути та опрацювати схеми, що стосуються правопису числівників.
Пройти онлайн тестування за посиланням
https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals_compound_words.html Правопис числівників (теорія+тести)
2. Опрацювати тему "Ужавання кількісних числівників з іменниками" за підручником (пар. 57).
3. Переглянути відео та виконати тести онлайн за посиланням
https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals%20_and_nouns.html Зв’язок числівників з іменниками (теорія+відео +тести)
3. Виконати вправи 487 та 490 за підручником. Фотокопії виконаних вправ надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
4. Повторити тему "Числівник" (пар. 58 схема).
Виконати вправу 500. Фотокопію виконаної вправи надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
5. Виконати контрольні тестові завдання. Фотокопію виконаної роботи або варіантів відповідей надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
Тести
1. Числівник – це самостійна частина мови, яка вказує на :
А) дію або стан;
Б) ознаку предмета;
В) предмет чи особу;
Г) число, кількість предметів, їх порядок при лічбі.
А) дію або стан;
Б) ознаку предмета;
В) предмет чи особу;
Г) число, кількість предметів, їх порядок при лічбі.
2.Числівники за значенням поділяються на :
А) прості й складні;
Б) збірні й дробові;
В) кількісні й порядкові;
Г) кількісні й складені.
А) прості й складні;
Б) збірні й дробові;
В) кількісні й порядкові;
Г) кількісні й складені.
3. Числівники за будовою поділяються на:
А) прості й дробові;
Б) складні й кількісні;
В) прості, складні й складені;
Г) складні й складені.
А) прості й дробові;
Б) складні й кількісні;
В) прості, складні й складені;
Г) складні й складені.
4. Порядкові числівники змінюються за:
А) родами і числами;
Б) родами, числами і відмінками;
В) відмінками;
Г) родами і відмінками.
А) родами і числами;
Б) родами, числами і відмінками;
В) відмінками;
Г) родами і відмінками.
5. У якому рядку всі числівники – кількісні?
А) перший, другий,чотири, третій;
Б) десятеро, сьомий, двадцять, вісім;
В) одна п’ята, десять, троє, сорок;
Г) двохсотий, триста один, дев’ятий, чотириста.
А) перший, другий,чотири, третій;
Б) десятеро, сьомий, двадцять, вісім;
В) одна п’ята, десять, троє, сорок;
Г) двохсотий, триста один, дев’ятий, чотириста.
6. У якому рядку всі числівники вжито в родовому відмінку?
А) одного, одної восьмої, одної, одних;
Б) семи, одній сьомій, сімом, шістьом;
В) дев’яноста, сорока, ста, двом;
Г) п’ятдесяти, десятьох, двомстам, трьома.
А) одного, одної восьмої, одної, одних;
Б) семи, одній сьомій, сімом, шістьом;
В) дев’яноста, сорока, ста, двом;
Г) п’ятдесяти, десятьох, двомстам, трьома.
7. У якому рядку всі числівники за будовою складні?
А) тридцять, одинадцять, вісім, сорок два;
Б) двадцять, сто три, п’ятсот, сімсот один ;
В) сімдесят чотири, триста, дванадцять, дев’ять;
Г)п’ятдесят, п’ятсот, сімдесятий, дев’ятнадцять.
А) тридцять, одинадцять, вісім, сорок два;
Б) двадцять, сто три, п’ятсот, сімсот один ;
В) сімдесят чотири, триста, дванадцять, дев’ять;
Г)п’ятдесят, п’ятсот, сімдесятий, дев’ятнадцять.
8. Вкажіть речення, в якому вжито числівник.
А) Четвірка друзів вирушила в мандри.
Б) У цьому місті я живу п’ятнадцятий рік.
В) Юрко отримав за контрольну роботу шістку.
Г) На майже голих гілках висіло з десяток останніх яблук.
А) Четвірка друзів вирушила в мандри.
Б) У цьому місті я живу п’ятнадцятий рік.
В) Юрко отримав за контрольну роботу шістку.
Г) На майже голих гілках висіло з десяток останніх яблук.
9. Вкажіть ряд числівників, у кожному з яких пишеться –ь-:
А) тр..ох, десят..ма, п’ят..ом;
Б) дев’ятнадцят.., чотир..мастами, шістдесят..;
В) вісім..сот, п’ятнадцят..ма, дев’ят..мастами;
Г) п’ят.., вос..мому,вісім..
А) тр..ох, десят..ма, п’ят..ом;
Б) дев’ятнадцят.., чотир..мастами, шістдесят..;
В) вісім..сот, п’ятнадцят..ма, дев’ят..мастами;
Г) п’ят.., вос..мому,вісім..
10. Вкажіть, який порядковий числівник відмінюється, як прикметник м’якої групи.
А) другий;
Б) третій;
В) п’ятий;
Г) четвертий.
А) другий;
Б) третій;
В) п’ятий;
Г) четвертий.
11. У якому рядку всі числівники - збірні?
А) двісті, троє, шістдесят;
Б) четверо, сорок, дві восьмих;
В) п’ятеро, троє, десятеро;
Г) п'ятнадцять, сім других, сьомий.
А) двісті, троє, шістдесят;
Б) четверо, сорок, дві восьмих;
В) п’ятеро, троє, десятеро;
Г) п'ятнадцять, сім других, сьомий.
12. У якому рядку всі слова - числівники?
А) п’ять, семеро, сто сорок один;
Б) троє, вдвоє, потроїти;
В) одна третя, восьмисотий, двоповерховий;
Г) двадцятий, тридцять п’ять, по-перше.
УВАГА!!!
НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ
Термін виконання 27.04 - 08.05
Термін виконання 27.04 - 08.05
1. Опрацювати тему "Займенник як частина мови. Розряди займенників" за підручником (пар.59).
Переглянути відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY
Виконати вправу 504 за підручником. Фотокопію виконаної вправи надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
2. Опрацювати тему "Особові та зворотний займенники"" за підручником (пар.60).
Переглянути відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=BfRscJYM4kA
https://www.youtube.com/watch?v=KG-3JGegGAI
Виконати вправу 511 та 516 за підручником. Фотокопію виконаних вправ надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
3. Опрацювати тему "Питальні та відносні займенники"" за підручником (пар.61)
Переглянути відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=xcIShDTwOyw
Виконати вправу 522 (І, ІІ) за підручником. Фотокопію виконаної вправи надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
4. Виконати проміжне тестування. Фотокопію виконаної роботи або варіантів відповідей надіслати листом на пошту belts1977@gmail.com, вказавши у темі листа своє прізвище.
Тест з теми "Займенник"
б) означальними;
в) особовими;
г) питальними.
6. Форми називного відмінка, а також роду та числа не має займенник
а) хтось;
б) себе;
в) стільки;
г) хтозна-який.
7. Одні й ті ж займенники відносяться до двох розрядів:
А) неозначених і питальних;
Б) відносних і заперечних;
В) питальних і відносних;
8. Питальні займенники можуть стати відносними, якщо:
А) змінити їх відмінок;
Б) змінити їх місце в реченні;
В) зробити займенник сполучним словом у складному реченні.
9. Займенники хто, що, який, чий, котрий, стільки є відносними, коли вони
а) вживаються для утворення питальних речень;
б) вживаються для зв’язку частин складного речення;
в) вказують на відношення до діючої особи;
г) вказують на неозначену (невідому) особу, предмет, ознаку, кількість.
а) вживаються для утворення питальних речень;
б) вживаються для зв’язку частин складного речення;
в) вказують на відношення до діючої особи;
г) вказують на неозначену (невідому) особу, предмет, ознаку, кількість.
11. З’ясуйте, яким членом речення є займенник у поезії.
Весна відходить!
Запізніла вишня
Розгублено їй дивиться услід.
Весна відходить!
Запізніла вишня
Розгублено їй дивиться услід.
А) підмет
Б) присудок
В) додаток
Г) означення
Д) обставина
Б) присудок
В) додаток
Г) означення
Д) обставина
12. Утворіть словосполучення.
1 пишався | А на мене |
2 сміявся | Б мною |
3 пробачив | В з мене |
4 дивився | Г наді мною |
Д мені |
Немає коментарів:
Дописати коментар